2011. szeptember 13., kedd

Nokia C5 letiltott!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nokia C5 fehér /letiltott/ alkatrésznek
 
Ezt a készüléket egy pesti embertől vásároltam, aki azóta nem elérhető. Sógornőm vette át tőle személyesen, egy általa megadott helyen (Oktogon).  kb 2-3 hónapig tudta nejem használni, és letiltották mint utólag kiderült.   A "; kedves"; eladó kártyásként adta el a telefont, és rendesen átb. szott vele.
T-mobilos volt a készülék, a T-mobile központban nem tudnak segíteni, mivel a papírok nem nálam vannak, így lopott telefonként kezelik. Rendőrségen voltam, feljelentést tenni, de mivel a megadott szám az eladóé akitől vettem már nem él, lakcím nem ismert, így széttárt karokkal jelezték, hogy tehetetlenek. Feljelentést végül smeretlen elkövető ellen nem kezdeményeztem.
A T-mobil után bementem egy használt telefon szaküzletbe, ahol szintén nemleges választ adtak, hogy a problémában segítenek. Ajánlották, hogy alktatrészként próbáljam meg eladni, ha már a T-mobile se akar vele foglalkozni. Vettem náluk egy másik telefont, ezzel már nemfoglalkozok.
A telefon 1Ft-ról indul működik, de segélyhíváson  kívül nem lehet vele semmit kezdeni legálisan. Ez Magyarország, sajnálom, hogy ilyen emberek is élnek itt.
 
 

Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-21 11:57
. Nokia C5 letiltott!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos